Chili: Koningsdag en Nederlandse Borrel - 4 april

Uitnodiging Nederlandse Borrel
Dag lieve Nederlanders & vrienden,

Het is weer bijna tijd voor de maandelijkse borrel!
Graag nodigen we jullie allen uit voor de maandelijkse borrel op donderdag 4 april.
Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beerhouse (Tobalaba 379, Providencia) op het balkon. Bestuursleden Erika en Marie-Anne (foto) zullen de borrel hosten.

Tevens is dit ook de afscheidsborrel van oud bestuursleden Jeroen en Marja. Deze 2 hebben zich jaren lang ingezet voor de Nederlandse Vereniging. Een goed excuus om nog een laatste borrel te doen, een biertje te drinken en herinneringen op te halen. Komen jullie allemaal uitzwaaien?

Tot donderdag!
Koningsdag: 27 April 2019 - Save the date!

Zoals eerder aangegeven wil de NLV Koningsdag dit jaar op een andere manier gaan vieren. En wel door het organiseren van een oer-Hollandse Vrijmarkt in de tuin van de Residentie van de Ambassadeur.
Kom snuffelen door alle kraampjes en snuisterijen, en geniet van Hollandse lekkernijen, muziek met een borreltje. Een evenement voor jong en oud!

Wanneer: 27 April 2019
Hoe laat:15:00 tot 18:00
Waar: Residentie van de Ambassadeur
Avenida Apoquindo 5376, Las Condes, Santiago

We hopen jullie allemaal te mogen ontvangen :)
Meer details en inschrijfmogelijkheid volgen snel!

Tot dan!
Met vriendelijke groet,