Goal na goal na goal na goal… plus nog een GOAAALLLLLLL!!!! De Oranjeleeuw ging los in Houston en walste over de Zweden heen! Duizenden Oranjefans zagen samen met Koning Willem-Alexander, Koningin Maxima en prinses Ariane het Nederlands Elftal keer op keer scoren. En de fanwalk van de Oranjefans… die was Mega mooi man! Football club Houston Dynamo riep de lokale voetbalfans om het oranjefeestje mee te vieren in aanloop naar de wedstrijd. Afzien was het wel, want de temperatuur liep al snel op tot veertig graden. Koeman: “Deze overwinning geeft rust.” Niet van links naar rechts, maar naar voren met die bal en druk erop houden. Aanvallen! Dat is hoe het Nederlands elftal tegen Zweden speelde. Koeman: “Het is een prima overwinning, een prima uitslag. Maar er waren genoeg momentjes waarvan we zeggen: dat kan beter." Na de hydration break in de eerste helft deed Zweden een aantal tactische omzettingen. "Het kostte ons te veel tijd om het te herkennen toen zij anders gin...
Hét online magazine voor Nederlanders wereldwijd.