Chili: Nederlandse Borrel - Koningsdag

Uitnodiging Nederlandse Borrel
Dag lieve Nederlanders & vrienden,

Het is weer bijna tijd voor de maandelijkse borrel!
Graag nodigen we jullie allen uit voor de maandelijkse borrel op donderdag 4 april.
Iedereen is vanaf 19:00 uur van harte welkom in Flannery's Beerhouse (Tobalaba 379, Providencia) op het balkon. Bestuurslid Rutger Noorlander (foto) zal de borrel hosten.

Tevens is dit ook de afscheidsborrel van oud bestuursleden Jeroen en Marja. Deze 2 hebben zich jaren lang ingezet voor de Nederlandse Vereniging. Een goed excuus om nog een laatste borrel te doen, een biertje te drinken en herinneringen op te halen. Komen jullie allemaal uitzwaaien?

Tot volgende week donderdag!
Nog steeds op zoek naar een geschikte locatie voor Koningsdag

De NLV wil Koningsdag dit jaar op een heel andere manier gaan organiseren en vieren.
Daarom zijn wij op zoek naar een locatie waar:
  • Wij een vrijmarkt mogen organiseren (waar het verkopen van spullen is toegestaan binnen de groep)
  • Wij een alcoholische versnapering mogen schenken/nuttigen
  • Wij eventueel een Quincho kunnen afhuren
Dus, ben jij of ken jij iemand die ons last-minute met bovenstaande verder kan helpen? Schroom niet en neem contact op met nlv@nlv. cl
Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging