Mexico: Uitnodiging PaasBBQ

Uitnodiging

Beste mensen

Zaterdag 6 april organiseert de Nederlandse Vereniging in Mexico een PaasBBQ, die samenvalt met de eerste cultuurdag van De Sprinkhaan, de nederlandse taal- en cultuurschool in Mexico.

Meer informatie op www.nvmexico.com. Inschrijven is ook mogelijk via email aan info@nvmexico. com of administratie@ntcmexico. org. Voor de correcte organisatie van de activiteiten en de aanschaf van materialen, hapjes en drankjes is het van belang dat deelnemers zich inschrijven uiterlijk a.s. dinsdag 2 april. Na inschrijving ontvang je het adres.

Het programma ziet er als volgt uit:

12.00 -14.00 uur

Cultuurdag De Sprinkhaan: Leerlingen van de school ontvangen een stempelkaart waarmee ze langs 4  "stations" kunnen gaan om verschillende activiteiten uit te voeren. Op elk station zijn er taken en spelletjes voor verschillende groepen qua leeftijd en beheersing van de nederlandse taal. Met een volle stempelkaart ontvangen de kinderen een paasdiploma. Ook niet-leerlingen van De Sprinkhaan kunnen gratis aan alle activiteiten meedoen. Zij kunnen ook eventueel (niet verplicht) een stempelkaart aanschaffen voor 100 peso.

Terwijl kinderen bezig zijn met de cultuurdag start de paasmiddag van de NVMexico ook om 12.00 uur met koffie, fris en iets lekkers erbij.

Wedstrijd Paaseieren zoeken

15.00-17.00

BBQ

Deelname aan de paasBBQ van de NVMexico, inclusief drankjes en hapjes, kost 100 peso per kind en 200 peso per volwassene, te voldoen bij de penningmeester van de NVMexico aan de deur.

Ik hoop jullie allen zaterdag te mogen begroeten,

met vriendelijke groet,

Ruud Buitelaar