NVT Nieuws 29: Beethoven, afscheid Lucie, Stichting GOED

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 29 DATUM: 08 maart 2019

Beethoven vs Beethoven: laatste kaarten

Beethoven

Wees er nog bij in de prachtige residentie van de Nederlandse ambassade. Gelouterd acteur Klaas Hofstra en gevierd pianiste Regina Albrink geven een combinatie van tekst en muziek die een zeer boeiend beeld geeft van de musicus en mens Beethoven.

Kaarten (uitsluitend in voorverkoop vanwege registratie voor toegang op de ambassade) kunnen nog hier besteld worden. De kaarten kosten 300 baht voor leden en 600 baht voor niet-leden. Bij bestelling graag opgeven: alle namen en of men al dan niet lid is.

Betreft: Beethoven vs Beethoven
  Tijd: 2019-03-11 19:00 - 21.45
  Plaats: Nederlandse Ambassade
  Adres: 106 Wireless Road
  BTS: Phloenchit

Afscheid erelid Lucie Horn

Weinigen zullen Lucie niet kennen. Decennialang actief lid van de NVT en al erelid sinds 1990. Altijd bereid zich in te ztten en mee te helpen, tot het laatst toe. Maar nu vindt ze het tijd om terug te gaan naar Nederland en daar bij haar kinderen te zijn. We hebben op 28 februari afscheid genomen van Lucie. Ze vertrekt echter pas op 30 maart, dus tot die datum kan iedereen nog gedag zeggen. We wensen haar nog vele mooie jaren toe in haar "volgende leven". Lieve Lucie, bedankt voor alles, het ga je goed, je zult altijd een plaatsje in ons hart hier in Bangkok houden.

Lucy

Stichting GOED

De NVT is een partnerschap aangegaan met de Stichting GOED (Grenzeloos Onder Een Dak). De essentie van Stichting GOED is brede steun te verwerven voor het behartigen van de belangen van Nederlanders in het buitenland.

Dit betreft alles wat samenhangt met het wonen of werken in het buitenland en met het instandhouden van het Nederlanderschap, in het bijzonder met de beperkingen die hierbij worden ondervonden. Uitgebreide informatie vindt U hier. De NVT vindt U op die webpagina samen met de andere partners.

Stichting goed

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".