NVT Nieuws 30: Aftreden voorzitter, Beethoven, Borrel, Vrijmarkt

Layout niet goed? Klik hier om deze nieuwsbrief in uw reguliere webbrowser te bekijken.

NIEUWSBRIEF NR: 30 DATUM: 13 maart 2019

Jaap van der Meulen treedt af

Onze voorzitter, Jaap van der Meulen, heeft laten weten dat hij per 15 maart 2019 het bestuur verlaat en aftreedt als secretaris en voorzitter. Het bestuur begrijpt en respecteert zijn besluit. Naast deze officiële functies was Jaap van der Meulen ook op vele andere terreinen binnen en buiten de vereniging actief. Zo stimuleerde hij diverse sponsoren en was hij de aanjager van de grote openlucht evenementen van onze vereniging zoals de Vrijmarkt en andere jaarlijkse feesten. Hij onderhield de contacten met onze ambassade en zusterorganisaties en was hierdoor mede het gezicht van onze vereniging naar binnen en naar buiten. Ook was hij altijd aanwezig bij de dodenherdenkingen op de ambassade en in Kanchanaburi. Het bestuur van de Nederlandse Vereniging Thailand wenst haar grote waardering uit te spreken voor zijn tomeloze inzet en betrokkenheid en ziet ernaar uit hem nog vaak in Bangkok te ontmoeten.

Beethoven: een geweldige avond

Klaas Hoftsra als de gekwelde Beethoven, laverend tussen problemen met zijn geadopteerde zoon en zijn geliefdes en Regina Albrink die het lieflijk aan elkaar knoopte met delen uit de beroemde pianosonates. Het was een geweldige avond in de mooie ambassade met een gastvrije ontvangst en een gezellige borrel na afloop.

Beethoven''

Beethoven

Borreltijd

We hebben de vaste borrel op de eerste donderdag van de maand waar we zoveel mogelijk NVT leden hopen te zien. Sommigen vinden het leuk om elkaar wat vaker te treffen om te eten, borrelen en bij te praten. Dat is dan op de derde donderdag (deze keer 21 maart), ook bij DET 5 (Sukhumvit soi 8, BTS Nana) vanaf ongeveer 7 uur. Iedereen is welkom.

Vrijmarkt

De vrijmarkt is een traditie waaraan de NVT al vele jaren gestalte geeft. Ook dit jaar zouden we graag weer een vrijmarkt organiseren. Helaas heeft het bestuur tot nu toe niet voldoende vrijwilligers kunnen vinden die willen helpen dit evenement te organiseren. Als dat niet gauw verandert zien wij ons genoodzaakt de vrijmarkt voor dit jaar af te gelasten. Gun de kinderen hun lol en laat het niet zo ver komen. Meld u bij het bestuur om er een mooie ochtend van te maken.

De NVT publiceert haar activiteiten ook op de Website, Facebook en YouTube.

Mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:

Platina Goud
B-Quik KIS
Zilver Brons
Spirit Cinevideo Thailand AA Insurance Brokers Europcar
3 October Vereeniging Vischu.com

Dit is een nieuwsbrief van de Nederlandse Vereniging Thailand. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u wel eens contact heeft gehad met de NVT. Deze wordt telkens aan leden, maar soms ook aan een wijdere kring verstuurd. Als u geen prijs stelt op volgende edities, stuur dan een lege e-mail via deze knop, of antwoord op deze mail met als boodschap "Stop Nieuwsbrief NVT".