Doorgaan naar hoofdcontent

Ons Oranje! Bezoekersinformatie Nederland - Wit-Rusland

Bezoekersinformatie Nederland - Wit-Rusland
Oranje heeft goede herinneringen aan De Kuip. In november 2018 werd op een memorabele avond met 2-0 van wereldkampioen Frankrijk gewonnen. Donderdag 21 maart 2019 zullen in Stadion Feijenoord opnieuw de lichten branden voor Oranje bij de start van de EK-kwalificatie voor UEFA EURO 2020. Wit-Rusland is de tegenstander. Een oude bekende want in oktober 2016 werd Wit-Rusland met 4-1 verslagen in 'De...

Ticketinformatie UEFA EURO 2020
Met de thuiswedstrijd tegen Wit-Rusland gaat vanavond (donderdag 21 maart) de EK-kwalificatie voor het Nederlands elftal van start. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman neemt het in de komende maanden op tegen Duitsland, Estland, Noord-Ierland en Wit-Rusland. De nummers één en twee van de poule plaatsen zich voor UEFA EURO 2020.

Oranje in zelfde formatie als tegen Frankrijk
Bondscoach Ronald Koeman kiest tegen Wit-Rusland voor exact dezelfde formatie als tijdens de thuiswedstrijden in de UEFA Nations League tegen Duitsland en Frankrijk. Dat betekent onder meer dat er basisplekken zijn voor Denzel Dumfries, Marten de Roon en Steven Bergwijn.

Perfecte start voor het Nederlands elftal
Het Nederlands elftal heeft de perfecte start te pakken. De eerste in een reeks kwalificatieduels voor EURO 2020 werd op een zo goed als ideale donderdagavond met 4-0 van Wit-Rusland gewonnen. Zondag wacht het thuisduel met Duitsland.

Bezoekersinformatie Nederland - Duitsland
Oranjes tweede EK-kwalificatie interland voor UEFA EURO 2020 is een kraker. Na de geweldige 3-0 overwinning tegen Duitsland in de Nations League op 13 oktober, verwelkomen we onze Oosterburen op zondag 24 maart wederom in de (uitverkochte) Johan Cruijff ArenA in Amsterdam.