Doorgaan naar hoofdcontent

Veel shows in het Verenigd Koninkrijk voor Nederlands jeugdtheater

Jetse Batelaan, directeur van Theater Artemis, is terug in het Verenigd Koninkrijk. Amper twee weken nadat jeugdtheatergroep Theatre Artemis 'War' opvoerde op het Belfast Children's Festival, is Batelaan nu in Londen. Bij het Unicorn Theatre werkt hij twee weken intensief samen met een groep Britse acteurs die zijn theatervoorstelling 'The Show In Which Hopefully Nothing Happens' gaan spelen. Deze fascinerende show, speciaal geschreven voor kinderen, wordt tussen 21 maart en 28 april 45 keer...

Beste Nederlanders! Op 23 mei 2019 kunt u als kiezer buiten Nederland weer stemmen. U brengt uw stem uit tijdens de verkiezingen voor de leden van het Europees Parlement.
U stemt met een briefstembewijs of een kiezerspas. U kunt ook iemand machtigen om voor u te stemmen. Om te kunnen stemmen, moet u zich registeren als kiezer buiten Nederland. Wilt u stemmen voor de verkiezing van het Europees Parlement op 23 mei 2019? Registreer u dan uiterlijk op 11 april 2019 via onderstaande link. U hoeft dit maar 1 keer te doen. Bij iedere verkiezing krijgt u de documenten die u nodig heeft om te stemmen per post toegestuurd.

Visumaanvragen Iran vanaf 1 april 2019 bij ambassade
Woont u in Iran en wilt u een visum aanvragen voor Nederland? Met ingang van 1 april 2019 doet u dit bij de Nederlandse ambassade in Teheran.

Job Vacancy at the Consulate General in São Paulo
The Consulate General of the Netherlands in São Paulo is looking for an enthusiastic Secretarial Administrative Assistant.

Aanvragen Nederlands reisdocument in Rhodos