Chili: Koningsdag 27 april

Koningsdag 27 April
Dag allemaal!

Op zaterdag 27 april is het Koningsdag in Nederland en dat gaan wij natuurlijk ook vieren hier in Santiago, Chili. Dit jaar willen we daar invulling aan geven met het organiseren van een Oer-Hollandse Vrijmarkt op de residentie van de ambasadeur.
Iedereen is van harte welkom om met een kleedje of standje zijn of haar "rommeltjes", eten, drinken of zelfgemaakte items te verkopen. De woorden Tompoezen, Stroopwafels en Bitterballen heb ik al horen vallen ;). Wil je gewoon lekker komen buurten en borrelen? Dat mag natuurlijk ook! Het wordt een evenement voor de hele familie en voor jong en oud!

Wanneer: zaterdag 27 april 2019
Waar: Residentie van de Ambassadeur - Avenido Apoquindo 5376
Hoe laat: 15:00 - 18:00

Inschrijven
Vanwege de locatie, is het verplicht vanuit de ambassade om jezelf (en de parters en/of kids) van tevoren aan te melden i.v.m. veiligheidsvoorschriften. Dat kan hier via dit inschrijfformulier.
Wanneer je graag wilt deelnemen met je eigen standje/kleedje kun je dat aangeven op het inschrijf formulier. je ontvangt dan na je aanmelding een email met meer info.
Meld je aan voor 22 april zodat wij alle deelnemers die een hapje of drankje voorbereiden kunnen laten weten hoeveel gasten we ongeveer verwachten.

Belangrijke punten
  • Wil je graag een hapje of een drankje verkopen, dan is het goed om te weten dat er weinig tot geen stroompunten aanwezig zullen zijn. Het is slim om daarop te anticiperen door bijvoorbeeld je eigen gasstelletje mee te nemen of zo veel als je kan thuis voor te bereiden.
  • Neem je eigen standje mee! de NLV zal geen tafels, kleedjes, of kraampjes leveren.
  • Het zwembad bij de residentie is NIET leeg. Ouders met kinderen, houdt alsjeblieft een oogje in het zeil.
  • De residentie is helemaal leeg, dus ook geen stoelen etc. Je moet denken aan een park setting: een omheind grasveld. Wil je graag een zitplekje, maar niet op het gras, neem je eigen picnic kleed en/of stoel mee. Indien je de mogelijkheid hebt, zou je dan ook een extra stoel mee willen nemen voor de wat oudere deelnemers onder ons?
  • WC's zijn er wel :)
  • Wij willen graag iedereen aanmoedigen om zijn eigen kopjes, bordjes, bestek, glazen en bekertjes mee te nemen om zo de hoeveelheid afval te beperken en het milieu een handje te helpen.
Meer info volgt snel!
Bijvoorbeeld wat voor activiteiten je kan verwachten en welke standjes zich al hebben aangemeld.

Wij hopen jullie allemaal te mogen ontvangen zaterdag de 27e.
Laat ons weten of je erbij bent.

Tot snel!
Met vriendelijke groet,