Frankrijk: Uitnodiging Lustumfeest 18 mei

Cercle Néerlandais

UITNODIGING LUSTRUMFEEST 18 MEI

Uitnodiging lustrumfeest : wees erbij op 18 mei !

Beste leden,

De Cercle Néerlandais bestaat alweer 25 jaar ! Kom dat samen met ons vieren in Marcq-en-Baroeul op 18 mei ! Het wordt een groot feest ! En bovendien helemaal gratis voor leden, dus schrijf je snel in !

De feestelijkheden beginnen om 12 uur geheel in stijl met een oranje aperitief, en een heerlijke lunch bij de foodtruck met gezonde hamburgers en lekkere frieten.

De kinderen zullen zich vermaken met oud-Hollandse spelletjes (zaklopen, spekhappen, ezeltje prik,…) en zingen een speciaal liedje voorbereid op de kindermiddagen.

Voor de jeugd is er een potje voetbal en de volwassenen kunnen een partijtje ouderwets sjoelen onder het genot van een kopje thee of koffie.

Als afsluiting van de mooie dag …. een verrassing !

Vergeet niet een oranje tintje aan te doen om het feest nog extra feestelijk te maken.

(Nog) geen lid ? Dan betaal je voor deze dag 10 euro per persoon.

Schrijf je snel in op www.cercleneerlandais.com dan kunnen we op je rekenen voor de lunch.

Tot gauw,

De Feestcommissie
Anneke, Anne-Hélène, Chielbert, Nettie.

#gezelligheid #foodtruck #oranjetintje #waarisdatfeestje