Mexico: Uitnodiging Oranjebal

Koningsdag in Mexico-stad

Beste mensen,

De Nederlandse Vereniging in Mexico, in samenwerking met Holland House Mexico, nodigt je van harte uit voor het Oranjebal ter ere van Koningsdag! Het wordt een gezellig feest met als thema Oranje en Groen. Er is een buffet-diner, open bar, goede DJ en ruime dansvloer.

Kaartjes kosten 800 peso per persoon als je vóór 15 april betaalt en daarna 900 peso. Wil je meer informatie? Wil je je aamelden? Klik dan hier. Heb je vragen, schrijf dan naar festiviteiten_koningsdag2019@yahoo. com.

Tot dan!

Estimados amigos,

La Asociación de Holandeses en México, en colaboración con Holland House Mexico, les invita cordialmente a la fiesta bailable Oranjebal en honor al Día del Rey! Será una fiesta muy gezellig, con el tema Naranja y Verde. Habrá cena-buffet, bar abierto, buen DJ y pista para bailar.

La entrada es 800 pesos por persona si pagas antes del 15 de abril y después, 900 pesos.

Quieres más información? Te quieres registrar? Haga clic  aqui. Tienes preguntas? Escriba un correo a festiviteiten_koningsdag2019@yahoo. com.

Nos vemos allí!

Nederlandse Vereniging in Mexico · Dakota 33 · Alcaldía Benito Juarez · Mexico City, Cdmx 03810 · Mexico