Noorwegen: Koningsdag 2019 - zaterdag 27 april

Beste aspirant-lid,

Het is eindelijk weer zover; Koningsdag staat voor de deur!

Ook in het buitenland kunnen we deze dag natuurlijk niet zonder een oranje feest voorbij laten gaan, daarom nodigen we iedereen van harte uit om samen met ons Koningsdag te vieren op zaterdagmiddag 27 april bij Oslo International School (Gamle Ringeriksvei 53, Bekkestua ). Hoe meer zielen, hoe meer vreugde; iedereen is welkom!

Kinderen kunnen meedoen aan de Koningsspelen met oer-Hollandse activiteiten en spelletjes. Koekhappen, sjoelen, de stoelendans doen; voor kinderen van alle leeftijden is er die dag meer dan genoeg te doen. Een professionele schminker komt alle kinderen omtoveren tot leeuwen en prinsessen. Daarnaast is er een fantastische ballonartiest, een koninklijk springkasteel voor de oudere kinderen en een beestachtig springkussen voor de jongste welpen.

Vrijmarkt

Bovendien hoort bij Koningsdag natuurlijk een vrijmarkt, waar iedereen aan mee mag doen. Een goede gelegenheid om de zolder, kelder, kinderkamer, klerenkast of garage eens grondig op te ruimen. Wie weet kan er worden onderhandeld over een goed prijsje?

Heb je als kind niets in de verkoop maar wil je wel graag meedoen aan de vrijmarkt? Een vrijmarkt is niet compleet zonder opvoeringen, dus kun je zingen, speel je een instrument of ken je een truc die iedereen moet zien en wil je graag een zakcentje verdienen: het kan op de vrijmarkt.

De vrijmarkt is natuurlijk niet compleet zonder een lekker sateetje van 'Det Indonesiske kjøkken' en goed stuk kaas van onze favoriete Nederlandse kaasboer van 'Say-Cheese'.

Plaats: Oslo International school, Gamle Ringeriksvei 53, Bekkestua

Datum: Zaterdag 27 april, van 12:00 tot 15:00.

Kosten: Leden Nederlandse Club Oslo: volwassenen en kinderen gratis. Niet-leden: volwassenen gratis, kinderen 50 nok.

Aanmelding: We verzoeken iedereen die komt of overweegt te komen zich aan te melden via het formulier op https://goo.gl/forms/iaDHSF05spSh8jh53. Aanmelding is niet verplicht en ook niet bindend, maar helpt ons bij het doen van inkopen.

Vrijwilligers: Op Koningsdag zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers die een uurtje (of meer) willen komen helpen met de begeleiding van de Koningsspelen. Vind je het leuk om mee te helpen? Geef dan je beschikbaarheid door via hetzelfde inschrijfformulier.

We kijken ernaar uit om met jullie een mooie Koningsdag te beleven!

Met vriendelijke groet,
Bestuur Nederlandse Club Oslo