PUM en Buitenlandse zaken zetten Nederlandse kennis wereldwijd in

Het ministerie van Buitenlandse zaken werkt overal ter wereld samen. Een bijzondere partner is PUM Netherlands senior experts. PUM-experts zetten hun kennis vrijwillig in voor het midden- en kleinbedrijf in ontwikkelende landen. Directeur Andy Wehkamp vertelt hoe PUM samenwerkt met Buitenlandse Zaken en de Nederlandse ambassades om lokale bedrijven met vragen te vinden.

Europees Parlement-verkiezingen op 23 mei 2019
Op 23 mei 2019 kunt u als kiezer buiten Nederland weer stemmen. U brengt uw stem uit tijdens de verkiezingen voor de leden van het Europees Parlement.

Informatie over Koningsdag 2019 -ACCRA
Aan alle Nederlanders woonachtig in Ghana

'Door mijnen op te ruimen bieden we mensen toekomstperspectief'
Landmijnen maken nog dagelijks slachtoffers. En veel van hen zijn kinderen. Daarom werkt Nederland hard aan een mijnvrije wereld. Ter gelegenheid van Internationale Ontmijningsdag vertellen ontmijningsexperts Koen Höcker en Olivia Douwes waarom: 'Ontmijning is de basis van wederopbouw.'

Gezocht : plaatsvervangend lid Commissie Briefstembureau ambassade Parijs
Op 23 mei vinden de verkiezingen voor het Europese Parlement plaats. Nederlandse kiesgerechtigden in Frankrijk kunnen tot en met die datum hun stem uitbrengen bij het briefstembureau op de Nederlandse ambassade. Voor dit bureau zoeken we een plaatsvervangend lid van buiten de ambassade.