Chili: foto's koningsdag 2019 | bestuurswissel | borrel

Dag lieve Nederlanders & vrienden,

Koningsdag 2019 is met een oer-Hollandse Vrijmarkt op de Residentie van de ambassadeur zeer geslaagd verlopen. Dank jullie allen voor jullie komst en bijdrage! Het smaakt naar een vervolg!

Klik HIER om wat foto's te bekijken. Heb je nog leuke foto's van die dag hebben om toe te voegen? Stuur ze dan ajb naar [email protected].

Even voorstellen ....

Begin dit jaar heeft er een bestuurswissel plaatsgevonden. Jeroen van Duren (voorzitter), Robin Ramakers (penningmeester) en Marja Huiskamp (algemeen bestuurslid) hebben na vele jaren inzet hun functie neergelegd wegens vertrek uit Chili (Jeroen en Marja) en moederschap (Robin). Wij willen hen namens alle leden heel hartelijk danken voor hun inzet.

Erika Kooijman, Karen Aliaga, Marie-Anne Hulshorst en Rutger Noorlander zijn toegetreden tot het bestuur en de functies zijn als volgt verdeeld:
Wij zullen ons best doen om jullie allen een leuk Nederlands programma te bieden dit jaar. Mocht je een leuk idee hebben, schroom niet om ons te schrijven (nlv@nlv. cl) of aan te schieten tijdens een maandelijkse borrel.

Maandelijkse borrel

Wegens alle activiteiten rondom Koningsdag is de maandelijkse borrel 1 week verzet. Daarom zal de borrel donderdag 9 mei plaatsvinden. Iedereen is vanaf 19.00 uur welkom in Flannery's Beerhouse op Tobalaba 379. Op het balkon op de 2e etage (voorzijde) zullen we weer neerstrijken. Rutger Noorlander (foto) zal de borrel hosten.
Tot dan!

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging

This email was sent to [email protected]