Gezocht stagiair(e) afdeling Economie en Handelsaangelegenheden op Nederlandse ambassade in Buenos Aires

De Nederlandse ambassade te Buenos Aires biedt de mogelijkheid om stage te lopen op de Afdeling Economie en Handelsaangelegenheden. Vanaf 1 augustus 2019 tot en met 1 februari 2020 is op deze afdeling een plaats beschikbaar voor een stagiair(e). Zie de onderstaande link voor meer informatie! (deadline: t/m 16 juni 2019)

Paspoort en visa ophaaltijden juni - november 2019
Van 10 juni 2019 tot 14 november 2019 kunt u op aangepaste tijdstippen uw paspoort of visum ophalen bij de ambassade in Nairobi.

Stemmen in België voor het Europees parlement 2019
Indien u zich als kiezer geregistreerd hebt bij de gemeente Den Haag, kunt u via de post uw stem uitbrengen. In België zijn er vier mogelijkheden om de oranje enveloppe op te sturen naar de gemeente Den Haag, Bureau Verkiezingen, namelijk:

Duits-Nederlandse militaire samenwerking: toonaangevend door het goede voorbeeld te geven
In een snel veranderende wereld waarin veiligheid, stabiliteit en welvaart in toenemende mate bedreigd worden, is militaire samenwerking van het grootste belang. Het Duits-Nederlandse militaire partnerschap is een blauwdruk voor effectieve samenwerking en integratie. Deze sterke bilaterale relatie heeft in de loop van enkele decennia vorm gekregen. Voor Nederland wordt de samenwerking met Duitsland als een 'strategisch partnerschap' beschouwd.

Britse Influentials op het gebied van E-Mobility bezoeken Nederland