Israël: Opnieuw veel sterkte en steun gewenst!

5 mei 2019 -  ל' ניסן תשע"ט

Beste IOH-mail lezer,

Sinds gisteren zijn er meer dan 450 raketten op Israël afgevuurd, waarbij behalve gewonden helaas ook een dode in Asjdod is gevallen. Ons medeleven gaat uit naar de familie, vrouw en vier kinderen van Moshe Agadi (58), zijn nagedachtenis zij tot zegen.

Gedurende een raketaanval is ook het huis van een van onze IOH-leden zwaar geraakt, de familie Raymond en Mirjam Reijnen te Nachal Oz. Hun foto prijkt op de voorkant van de meest recente Aleh.
De IOH heeft onmiddellijk contact met hen opgenomen en deze bewonderenswaardige familie heeft inmiddels aangegeven dat het goed met hen goed gaat. De kibboets heeft hen al bij vrienden ondergebracht en het gezin heeft direct hulpverlening gekregen. Het is hartverwarmend om te zien hoe in Israël meteen hulp wordt aangeboden.
Ook de Nederlandse ambassadeur Gilles Beschoor Plug, heeft hen gisteravond bezocht en zijn hulp aangeboden.

Wij allen, het bestuur en leden van de IOH, wensen hen heel veel sterkte en liefde in deze moeilijke tijd en spreken onze bewondering uit voor hun moedige houding en liefde voor ons land, Israël.
Natuurlijk gaat deze wens ook uit aan alle IOH-leden, Nederlanders en overige bewoners van het zuiden, het centrum en elders in het land die onder vuur staan en in schuilkamers angstige momenten doorstaan.

Opdat de rust zo snel mogelijk zal wederkeren.

In de tussentijd, mochten we ondersteuning kunnen aanbieden of ergens anders een helpende hand kunnen bieden, ook in samenwerking met de verschillende IOH-afdelingen, neem dan contact op met ons kantoor, via tel nr. 03-5625611 of [email protected]

Met vriendelijke groet,
Gideon van der Sluis,