Stadswandeling met gids in Drøbak

Beste aspirant-lid,

We nodigen je van harte uit voor een stadswandeling met gids in Drøbak op zondag 16 juni.

Stadswandeling in Drøbak

De wandeling zelf begint om 12.00 uur in Drøbak op het plein bij de bibliotheek en duurt maximaal 1,5 uur. We bezoeken o.a. de kerk waar onze gids de koster van is geweest en natuurlijk het oude deel van Drøbak. Wil je na de wandeling nog meer zien van Drøbak, kijk dan naar de tips onderin deze email.

Boottocht door het Oslofjord

Onderaan deze email geven we een aantal alternatieven om van Oslo in Drøbak te komen. Zelf pakken we de boot B22 om 10:05 vanaf Aker Brygge, zodat we ook nog kunnen genieten van een 1 1/2 uur durende tocht door het mooie Oslofjord! Deze tocht is op zichzelf al de moeite waard!

We verzamelen om 9:45 voor het Nobels Fredssenter aan het begin van Aker Brygge (Brynjulf Bulls plass 1, Oslo). Als je lid bent en om 9:45 daar aanwezig bent, dan koopt de Nederlandse Club Oslo het kaartje voor je heenreis (voor maximaal 2 volwassenen of 1 volwassene plus 2 kinderen per lidmaatschap).

We zien je graag op zondag 16 juni om 12:00 voor de bibliotheek in Drøbak (Torget 6, Drøbak), om 10:05 op boot B22 vanaf Aker Brygge, of om 9:45 voor het Nobels Fredssenter (Brynjulf Bulls plass 1, Oslo). Kun je ons niet vinden, bel dan naar Marinella in Oslo (454 30 102) of naar Heleen in Drøbak (954 33 687).

We hebben er zin in!

Tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Bestuur Nederlandse Club Oslo

--- Details en verdere informatie ---

Kosten

De gids wordt betaald door de Nederlandse Club Oslo. Voor leden koopt de Nederlandse Club Oslo bovendien je kaartje voor de bootreis naar Drøbak mits je om 9:45 aanwezig bent bij het Nobels Fredssenter (maximaal 2 volwassenen of 1 volwassene plus 2 kinderen per lidmaatschap. Terugreis op eigen kosten).

Transport per boot

Heenweg met boot

Boot B22 van Aker Brygge naar Drøbak Sjøtorget:
Vertrek Aker Brygge: 10.05 uur
Aankomst Drøbak: 11.24 uur
Stoppen: Fornebu, Vollen, Slemmestad, Håøya en Oscarsborg

Optie 1
Boot B22 van Drøbak Sjøtorget naar Aker Brygge:
Vertrek Drøbak: 14.28
Aankomst Aker Brygge: 15.40

Optie 2
Boot B21 van Drøbak Sjøtorget naar Aker Brygge:
Vertrek Drøbak: 17.40
Aankomst Aker Brygge: 19.05

Optie 3
Boot B22 van Drøbak Sjøtorget naar Aker Brygge:
Vertrek Drøbak: 17.58
Aankomst Aker Brygge: 19.10

Transport per auto

E6 richting Moss, afrit nr. 20, volg de borden naar Drøbak centrum. Parkering op Bankløkka (Kirkegata 10, Drøbak). Vergeet niet de auto te registreren op de automaat en parkeergeld te betalen (eerste 2 uren gratis).

Transport per bus

Zie ruter.no

Touristische tips

Wil je meer zien van Drøbak na de wandeling?

Hier wat suggesties:

Julehuset, het Kersthuis op het plein. Openingstijd: 12.00-16.00 uur