Thailand: Barbecue, Boottochtje Zeezicht, Borreltijd

barbecue

Ook dit jaar sluit de NVT het jaar af met een barbecue. Deze wordt net als in vorige jaren gehouden in de tuin van Bistro 33. De barbecue vindt plaats op 1 juni vanaf 17.00 uur.

Danzij de royale ondersteuning van onze sponsor B-Quik is de prijs voor leden slechts 100 baht, hun kinderen zijn gratis. Ook niet-leden zijn welkom, de prijs bedraagt voor hen 600 baht en voor hun kinderen 250 baht. U kunt ter plekke nog lid worden en voor de rest van het jaar 400 baht betalen. Aanmelden is noodzakelijk.

Betreft: Eindejaarsbarbecue
  Tijd: 2019-06-01 17:00
  Plaats: Bistro33
  Adres: 22 Sukhumvit Soi 33
  BTS: Asok en Phrom Phong

Zeezicht societeit zoekt het water op

De gezelligheidssocieteit voor overdag van de NVT, "Zeezicht", komt iedere drie weken op dinsdagmorgen bij elkaar. Deze keer gaan we het water op.
We willen graag dinsdag 21 mei met de oranje-vlag-boot vanaf Saphan Taksin naar Nonthaburi varen en daar op het drijvende restaurant Rim Fang lunchen. Daarna weer terug richting de zee tot in Bangkok.

Verzamelen op 21 mei om 11:00 op de pier van de Taksin brug (BTS Saphan Taksin). De boot kost voor een enkele reis 15 baht, lunch op eigen kosten. Aanmelden graag tot maandagavond 20 mei.

Ferries

Borreltijd

De NVT heeft elke eerste donderdag van de maand de maandborrel. Daarnaast is er voor de liefhebbers een tweede avond, de derde dinsdag van de maand. De volgende keer is dinsdag 21 mei, bij DET 5 (Sukhumvit soi 8, BTS Nana) vanaf ongeveer 7 uur. Iedereen is welkom.