Thailand: Koffieochtend, Barbecue, Zwemdiploma, Borreltijd

NIEUWSBRIEF NR: 41 DATUM: 16 mei 2019

Koffieochtend op de ambassade

Op 30 mei 2019 organiseert de NVT weer een koffieochtend in de residentie van de Nederlandse ambassade. Deze keer zal Khun Fai van Grandpa Urban Farm in Bangkok iets vertellen over de aanpak van o.a. de landbouw in dichtbewoonde stedelijke gebieden. Aanmelden is noodzakelijk.

urban farming

Betreft: Koffieochtend
  Tijd: 2019-05-30 10:00 - 12:00
  Plaats: Nederlandse ambassade
  Adres: 106 Wittayu Road
  BTS: Phloen Chit

Eindejaars barbecue: slechts 100 baht voor leden!

barbecue

Ook dit jaar sluit de NVT het jaar af met een barbecue. Deze wordt net als in vorige jaren gehouden in de tuin van Bistro 33. De barbecue vindt plaats op 1 juni vanaf 16.00 uur (niet zoals eerder aangekondigd 17.00 uur).

Dankzij de royale ondersteuning van onze sponsor B-Quik is de prijs voor leden slechts 100 baht, hun kinderen zijn gratis. Ook niet-leden zijn welkom, de prijs bedraagt voor hen 600 baht en voor hun kinderen 250 baht. U kunt ter plekke nog lid worden en voor de rest van het jaar 400 baht betalen. Aanmelden is noodzakelijk.

Betreft: Eindejaarsbarbecue
  Tijd: 2019-06-01 16:00
  Plaats: Bistro33
  Adres: 22 Sukhumvit Soi 33
  BTS: Asok en Phrom Phong

Zwemdiploma halen

Een groep Nederlandse ouders laat op 8 en 9 juni een bevoegd ABC-zweminstructeur naar Bangkok overkomen voor een tweedaagse sessie om kinderen te laten afzwemmen voor een Nederlands zwemdiploma.

Het is goed om te weten op welk niveau uw kind kan zwemmen. In Nederland is het belangrijk een diploma te hebben om te vermijden dat ze bandjes moeten dragen terwijl ze al goed kunnen zwemmen. En het is ook belangrijk mocht u terugkeren naar Nederland.

Om mee te kunnen doen moet uw kind natuurlijk al kunnen zwemmen. De minimum leeftijd is vijf jaar. U kunt mailen voor meer informatie.

diploma

Borreltijd

De NVT heeft elke eerste donderdag van de maand de maandborrel. Daarnaast is er voor de liefhebbers een tweede avond, de derde dinsdag van de maand. De volgende keer is dinsdag 21 mei, bij DET 5 (Sukhumvit soi 8, BTS Nana) vanaf ongeveer 7 uur. Iedereen is welkom.