Doorgaan naar hoofdcontent

Working holiday 2019

Vanaf 1 juli 2019 gaan we weer van start met het WHP, 100 Argentijnse jongeren tussen de 18 en 30 jaar kunnen zich aanmelden, het afsprakensysteem gaat open vanaf maandag 24 juni. Wat moet je meenemen voor je afspraak? Ingevuld MVV formulier, zonder te ondertekenen,  kopie houderpagina paspoort en 2 pasfotos volgens de vereisten (zie onderstaande links) Ben je verhinderd en kan je niet komen op je afspraak, verzoeken wij je vriendelijk om de afspraak te verzetten/annuleren.

Agri-Tech Startups gezocht voor Landbouw-event in Ierland!
Van 17 t/m 19 september 2019 vinden de National Ploughing Championships plaats in Carlow, Ierland. Dit is hét Landbouw-event van Ierland en het grootste openluchtevenement op het gebied Landbouw van Europa.

Ambassade paraat voor Oranjesupporters
Net als tijdens de groepsfase van het WK voetbal vrouwen, is een mobiel team van de Nederlandse ambassade in Parijs bij de wedstrijd van Oranje op dinsdag in Rennes. Daardoor kunnen zij hulp ter plaatse bieden voor Nederlandse Oranjefans die in problemen komen.

'Er zit rust in onze relatie met het ministerie'
Daan Wensing is programmadirecteur bij IDH, The Sustainable Trade Initiative. Volgens hem is samenwerking noodzakelijk om de duurzame ontwikkelingsdoelen te halen. 'De uitdagingen waarvoor we staan zijn gewoonweg te groot. Geen bedrijf, ngo of overheid kan dit in zijn eentje realiseren.'

Circular Economy in Zuid-Duitsland – Kansen en barrières voor Nederlandse ondernemers in de infrastructuur en bouw
Op vrijdag 21 juni werd in het LEF Future Center in Utrecht het marktonderzoek over circulair bouwen en infrastructuur in Zuid-Duitsland gepresenteerd. Het was een enerverende middag, waarbij het enthousiasme en de bereidheid samen met Duitsland circulair op te trekken groot bleek.