Thailand: Maandborrel, Concert in de Residentie

NIEUWSBRIEF NR: 44 DATUM: 28 juni 2019

Maandborrel

De eerste donderdag van de maand, 4 juli, is er weer de maandborrel in DET5.

DET5

In de gezellige buitenomgeving kunt u genieten van heerlijke erwtensoep en andere typisch Nederlandse gerechten, zoals frikandel en bitterballen, naast Thaise en westerse gerechten. Ook niet-leden zijn van harte welkom om te komen kennismaken.

Betreft: NVT Borrel
  Tijd: 2019-07-04 19:00
  Plaats: DET5
  Adres: 41 Sukhumvit Soi 8
  BTS: Nana

Concert in de residentie

Op 22 juli organiseert de NVT in samenwerking met het Galyani Instituut een euphonium recital door Robert Visser in de residentie. Het optreden begint om 18.30 uur. Nadere informatie en het programma volgen later.

visser

Robert Visser is een euphonium musicus uit Nederland. In juni 2018 haalde hij zijn mastersdiploma aan het conservatorium in Maastricht. Hij studeerde bij internationaal vermaarde docenten in heel Europa en geeft inmiddels zelf ook les. Hij bespeelt een z.g. ADAMS E3 antiek euphonium, ook wel tenortuba genoemd. Hij treedt hiermee op zowel als soloïst als in ensembles en orkesten.

Het programma omvat werken van o.a. Tsjaikovski en Schubert. Na afloop spelen twee jonge studenten van het Galyani Instituut een toegift op resp. piano en hobo. Het concert duurt ongeveer een uur en de toegang is gratis na aanmelding.