Noorwegen: BBQ in Frognerpark - Zondag 25 augustus

Beste aspirant-lid,

De zomervakantie zit er helaas bijna weer op; hoog tijd om even bij te kletsen! Voor aanstaande zondag, 25 augustus, ziet de weersverwachting er vooralsnog goed uit. We willen jullie graag uitnodigen om je aan te sluiten bij onze jaarlijkse barbeque van 12:30-15:00 in Frognerparken (vlakbij de fontein; zie kaartje).

Het idee is gelijk aan voorgaande jaren; neem je eigen BBQ, eten, drinken, gitaar, badminton rackets, voetbal en/of frisbee mee. Ook zonder eigen BBQ zijn er zeker voldoende "pølser"/ worstjes ter verdeling! Het hele gezin is natuurlijk van harte welkom, neem ook gerust vrienden en familie mee! We hopen velen van jullie te zien!

Mochten de weergoden plotseling toch andere plannen hebben, dan wordt de barbeque op Facebook en per e-mail een aantal uren van te voren gecancelled.

Datum: Zondagmiddag 25 augustus
Aanmelding: Niet nodig (leden en niet-leden zijn welkom)
Tijd: Vanaf 12:30 tot 15:00 uur.
Plaats: Frognerparken (vlak bij fontein; zie kaartje).

Met vriendelijke groet,
Bestuur Nederlandse Club Oslo