Mexico: Homecoming borrel

Het is tijd voor de homecoming-borrel!

Beste mensen,

De vakantie is voorbij en het is tijd voor een borrel. Voor de traditionele homecoming- of welkom terugborrel van de Nederlandse Vereniging in Mexico zijn we na het vertrek van Annedien en Marc op zoek gegaan naar een nieuwe locatie en die hebben we gevonden! Door bemiddeling van Jeroen Posma zijn we welkom in het cultureel centrum / kunstgalerie Recinto Escandon, vroeger Escuela de la Paz.

We verwachten jullie allemaal op vrijdag 20 september vanaf 19.00 uur voor een gezellige borrel om bij te kletsen met oude bekenden en nieuwelingen in Mexico welkom te laten voelen. Het adres is Cerrada de la Paz 15, colonia Escandon, delegación Miguel Hidalgo. De entreeprijs maken we in de komende dagen bekend. Daarna ook graag aanmelden via de website www.nvmexico.com of via een mailtje naar [email protected]

Natuurlijk is het aan te bevelen om je te laten rijden. Parkeergelegenheid op straat is er wel, maar zeer beperkt. Neem ook wat warme kleding mee want op de binnenplaats kan het later op de avond fris worden.

Tot dan!

Nederlandse Vereniging in Mexico · Dakota 33 · Alcaldía Benito Juarez · Mexico City, Cdmx 03810 · Mexico