Doorgaan naar hoofdcontent

Prinsjesdagborrel

Beste NedCafé-er,

Nu het nieuwe 'schooljaar' weer van start is gegaan, leek het ons hoog tijd om jullie op de hoogte te stellen van de komende activiteiten dit najaar.

Allereerst organiseren Dutch Network Brussel/ NedCafé  samen met de Brusselse afdelingen van de Nederlandse politieke partijen op dinsdag 17 september voor de 5e keer de Prinsjesdagborrel. Zoals ieder jaar zal de troonrede in de talkshow van Rogier Elshout worden nabesproken onder genot van een drankje. Dit jaar zijn Ria Cats (FD) en Sander van Hoorn (NOS) te gast. Na de talkshow maken we er zoals altijd een gezellig feestje van! Heel speciaal is verder dat het nieuwe Holland House voor het eerst zijn deuren opent voor deze borrel!

We verwelkomen jullie dus graag op 17 september vanaf 18u in het Holland House op Aarlenstraat 20 (Place du Luxembourg). Voor actuele informatie kun je het Facebook event in de gaten houden.

Verder hebben we een aantal voorlopige data die je vast kunt noteren in je agenda (details en bevestiging volgen nog):

15 oktober          NedCafé borrel @Café Merlo

19 november     PubQuiz @HollandHouse

3 december       Sinterklaasborrel @ TBC!

Graag tot volgende week!

Het NedCafé Bestuur