Consulair Spreekuur in Pattaya voorafgaand viering Nederlandse Vereniging

24/7 BZ Informatieservice

Geachte heer en/of mevrouw,

Voorafgaand aan de viering van het 15-jarig bestaan van de Nederlandse Vereniging in Pattaya, organiseert de Nederlandse ambassade op 28 oktober aanstaande een consulair spreekuur in Pattaya.

Dit spreekuur is bestemd voor Nederlanders die een paspoort of Nederlandse identiteitskaart willen aanvragen, of hun levensbewijs willen laten tekenen. Het is bij deze gelegenheid niet mogelijk consulaire verklaringen of een visumondersteuningsbrief aan te vragen.

Indien u van het spreekuur gebruik wilt maken, dient u zich uiterlijk vrijdag 25 oktober aan te melden door een e-mail te sturen naar ban-ca@minbuza. nl. U ontvangt vervolgens instructies over de plaats en het tijdstip van uw afspraak, welke documenten u dient mee te nemen en een eventuele betaalinstructie.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Ambassade Bangkok