Meer dan 2000 aardbevingen sinds april in Alborán Zee bij Andalusië

Een seismische reeks heeft tussen april en maandagochtend ruim 2.000 aardbevingen veroorzaakt met epicentra in de zuidelijk omgeving van de Alborán Zee. De bevingen zijn gevoeld in Melilla, verschillende punten in de provincie Granada, Málaga en Almería.

Boete voor DJ die drank spuwde in publiek in Torremolinos
Een DJ op een feestje in Kokun Ocean Club in Torremolinos spuugde in augustus vorig jaar drank in het publiek en is daarvoor nu met 15.000 euro beboet. De beach club waar het incident plaatsvond heeft dezelfde boete gekregen.

Grenshek vernield, 13 mensen hiervoor aangehouden
Dertien mensen zijn aangehouden in Polen voor een poging om een grenshek te vernietigen dat onlangs is gebouwd langs haar grens met Belarus om te helpen omgaan met een toename van illegale migratie, zeiden regeringsfunctionarissen op maandag, eerdere rapporten bevestigend door de grensdienst van...

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.