Note From Ambassador Lambert Grijns

Dear all, After almost two months of insecurity, misery, and tragedy caused by the recent peak in the Covid-19 pandemic in Indonesia, it seems that the country is entering calmer waters. Unfortunately, not everywhere in Indonesia, since we see regional differences. But, there is light at the end...

Heumensoord in opbouw voor opvang asielzoekers
Defensie is vandaag gestart met de bouw van een opvangplaats voor Afghaanse vluchtelingen op Heumensoord bij Nijmegen. Zondag in de avond verwacht Defensie dat Heumensoord gereed is voor de eerste evacués.

Real Madrid en FC Barcelona hebben grootste verlies geleden door pandemie
De coronapandemie heeft van alle Europese topclubs in het betaalde voetbal FC Barcelona en Real Madrid het meeste geld gekost. Deze financiële schade is vooral het gevolg van de talloze wedstrijden die gespeeld moesten worden zonder publiek.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.