Factsheet verkiezingen Duitsland 2021

Duitsland maakt zich op voor de Bondsdagverkiezingen. Na 16 jaar zwaait Merkel af als kanselier. Wie haar opvolgt en welke partijen de nieuwe Duitse regering gaan vormen, is nog open. Een overzicht van de feiten en cijfers rond de Bondsdagverkiezingen.

Dutch Club Wellington @dutchclubwellington
Tulip Sunday might be cancelled, but that's no reason not to celebrate the tulips and visit the gardens! The Botanical Gardens is open as usual. On this page we will have our own little 'virtual Tulip Sunday' throughout the week. We are kicking off with a montage of previous Tulip Sundays. ...

Jullie vragen over de rijksbegroting van volgend jaar beantwoord
Deze week stond in het teken van Prinsjesdag, de troonrede en hét koffertje met de miljoenennota en de rijksbegroting. Op ons reactieplatform NUjij ontvingen we daar de afgelopen tijd veel vragen over. Hieronder de antwoorden op een aantal van jullie vragen.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.