Nederlanders in Portugal @NederlandersInPortugal

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/portugal-versoepelt-coronamaatregelen-nachtclubs-weer-open/ar-AAOKrtzPortugal versoepelt coronamaatregelen, nachtclubs weer openwww.msn.comLISSABON (ANP/AFP/BLOOMBERG) - Portugal versoepelt vanaf 1 oktober een aantal coronamaatregelen. Een maximum aan het...

Update vulkaanuitbarsting La Palma: uitbarsting weer explosiever
Volgens wetenschappers is de uitbarsting van de vulkan Cumbre Vieja op het Canarische Eiland La Palma donderdag explosiever geworden. Bovendien heeft de gaswolkeen hoogte van 4,2 kilometer bereikt, het front van de lavastroom een breedte van 500 meter.

Huis na vulkaanuitbarsting op wonderbaarlijke wijze gered en gaat viraal
Het beeld gaat inmiddels de hele wereld over: een klein wit huis dat op een eilandje lijkt te staan midden in een zwarte rokende zee. Die zee wordt gevormd door de lava van de uitgebarsten vulkaan Cumbre Vieja. Het huis is gered.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.