Is er nog plaats voor de schuwe schrijver?

Thomas Heerma van Voss doet mee aan een speeddate voor jong schrijftalent. 'Als het gaat over debuteren wordt nog weleens vergeten hoe broos een opborrelend schrijfverlangen kan zijn.'

Dordrechts Museum toont hoe Aelbert Cuyp de Engelse landschapsschilders inspireerde
Ter gelegenheid van het 400ste geboortejaar van Aelbert Cuyp organiseert het Dordrechts Museum een bijzondere tentoonstelling van zijn werk.

Prinses Beatrix bij jubileumviering Stichting Werkgroep Herkenning
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden is zaterdagochtend 20 november aanwezig bij het 40-jarig jubileum van Stichting Werkgroep Herkenning in het Nationaal Archief in Den Haag. Stichting Werkgroep Herkenning is een vrijwilligersorganisatie die in 1981 is opgericht en hulp biedt...

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.