Doorgaan naar hoofdcontent

Doe mee met de actie “Zon op je eigen dak”

de Duurzame Wereld
Doe mee met de actie "Zon op je eigen dak"
Doe mee met de actie "Zon op je eigen dak" De energieprijzen gaan de lucht in, daarom is nu hét moment om zonnepanelen op je eigen dak te leggen. De coöperatie ZonopWoudenberg start een actie om zoveel mogelijk zonnepanelen te installeren op daken van woningbezitters in Woudenberg. U kunt zich de komende weken aanmelden voor deze actie. En...

Beperkte bereikbaarheid tijdens de feestdagen
Beperkte bereikbaarheid tijdens de feestdagen Wij zijn op vrijdag 24 en 31 december 2021 van 8.00 tot 15.00 uur bereikbaar. Wij wensen u alvast prettige feestdagen en een voorspoedig 2022! The post Beperkte bereikbaarheid tijdens de feestdagen appeared first on RENDO Groep. Opheffen Regeling vijfde tijdelijk verbod

HilverZon | om voor de zevende keer groenste energieleverancier van Nederland
HilverZon | om voor de zevende keer groenste energieleverancier van Nederland Voor het zevende jaar op rij is het om | nieuwe energie collectief, bestaande uit 60 lokale energiecoöperaties, waaronder HilverZon | om, uitgeroepen tot groenste leverancier... Het bericht HilverZon | om voor de zevende keer groenste energieleverancier van Nederland

Wijzigingsbesluiten leveringsvergunningen elektriciteit en gas aan kleingebruikers door Sepa Green Energy Op 22 december 2021 heeft de ACM besloten de intrekkingsbesluiten van de vergunningen van Sepa Green Energy te wijzigen in verband met een verkoop van het klantenbestand aan energieleverancier Innova. Textiel terug tot

In het Inspiratiehuis wordt Stad Aardgasvrij zichtbaar
In het Inspiratiehuis wordt Stad Aardgasvrij zichtbaar Wat is groene waterstof? Hoe werkt het? Zijn er alternatieven? En wat gaat het me kosten als ik overstap van aardgas op groene waterstof? Allemaal vragen die leven onder de inwoners van Stad aan 't Haringvliet. In het Inspiratiehuis Stad Aardgasvrij krijgen ze antwoorden op die vragen. Vrijdag

Duurzame ledverlichting norm in Enschede
Duurzame ledverlichting norm in Enschede Eerder dimmen naar minder fel licht in de avond en nacht Strategisch Koersdocument 2026 CBR Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Groen licht voor de Energievisie
Groen licht voor de Energievisie Op dinsdag 21 december stemde de Enschedese gemeenteraad in met de Energievisie. Daarin staat hoe we voor 2030 8% meer duurzame energie willen opwekken ten opzichte van het totale energieverbruik. Collectieve inkoop kan nog tot eind februari 1 maart 2021 is de nieuwe collectieve

Verdere verkenning windenergie zoekgebied Avelingen
Verdere verkenning windenergie zoekgebied Avelingen In RES regio Alblasserwaard werken we aan zo veel mogelijk energie besparen en duurzame energie opwekken. Dit doen betrokken partijen onder andere door de mogelijkheden voor windenergie bij zoekgebied Avelingen verder te onderzoeken. "Het is aan ons om onze aarde goed te