Energiedebat

de Duurzame Wereld
Energiedebat
Energiedebat Wilt u weten hoe de politieke partijen in Lingewaard om willen gaan met duurzame energie ? Kom op donderdag 3 Maart 20:00 uur naar de Valom in Huissen voor het ENERGIEDEBAT LINGEWAARD ! Het debat is ook (live) online te bekijken via onze Youtube pagina. Vóór de uitzending wordt de link...       VS

Zonnevelden: plannen coöperaties zijn door!
Zonnevelden: plannen coöperaties zijn door! Voor de zonneveldplannen 'Stroomveld De Knoest' en 'Zonneweide De Heul' mag een vergunningaanvraag worden ingediend. Dat liet de gemeente Houten vorige week weten aan de initiatiefnemers, waaronder de coöperaties Duurzaam Eiland en Opgewekt Houten. De twee plannen op het... VEKA

Procesevaluatie geeft blijk van vertrouwen, verantwoordelijkheid en tips voor de toekomst Om te leren van het proces dat heeft geleid tot de RES 1.0 heeft RES Rotterdam Den Haag aan het onderzoeksbureau Het PON & Telos gevraagd een evaluatieonderzoek uit te voeren. De evaluatie geeft zowel blijk van vertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel, als

Beantwoording Kamervragen van het lid Van Ginneken (D66) over het bericht "FNV Spoor is er klaar mee: personeel op IC Brussel belaagd door 'tuig van de trein'' Ladingresten van containerschip MSC Zoe Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan

Gasunie Slechtvalk buiten
Gasunie Slechtvalk buiten Gasunie Slechtvalk binnen Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Week van de AfvalHelden 2022 - We zijn weer terug!
Week van de AfvalHelden 2022 - We zijn weer terug!       Recyclingmachines G.M. Damsteegt BV Het kabinet is ervan overtuigd dat de inzet van biomassa nu en in de toekomst noodzakelijk is voor de verduurzaming van onze economie. Ook wil het kabinet meer biomassa uit Nederland gebruiken en minder afhankelijk

Guido van Loenen: "Wij hebben aangebeld om persoonlijk met mensen te spreken over windmolens in hun omgeving" Foto: Eddy Steenvoorden Een mooi energielandschap creëren met windmolens en zonnevelden in de Utrechtse polders Rijnenburg en Reijerscop. Dat is de ambitie van lokale energiecoöperatie Rijne Energie. Voorzitter Guido van Loenen volgt het

TvT 5.0 opent het Powerpad in de Oostvaardersplassen
TvT 5.0 opent het Powerpad in de Oostvaardersplassen Filter verwijdert coronavirus en ethyleen uit lucht in koelcellen Met de IGEA brengt LU-VE een nieuw filter voor luchtkoelers op de markt. Het speciale filter zuivert de lucht niet alleen van bacteriën en virussen, waaronder COVID-19 (het coronavirus), maar ook van