Doorgaan naar hoofdcontent

VS houden bestaande kernreactoren in bedrijf met $6 mrd subsidie

de Duurzame Wereld
VS houden bestaande kernreactoren in bedrijf met $6 mrd subsidie
VS houden bestaande kernreactoren in bedrijf met $6 mrd subsidie Het Amerikaanse Department of Energy (DOE) stelt namens de regering Biden $6 mrd (€5,3 mrd) beschikbaar om de duurzame elektriciteitsproductie van een aantal niet rendabel opererende kerncentrales te behouden.  Om klimaatverandering te bestrijden moet... Het bericht VS houden bestaande

Kamerbrief over ZBO-evaluatie van de Stichting Raad voor Accreditatie
Kamerbrief over ZBO-evaluatie van de Stichting Raad voor Accreditatie Minister Adriaansens informeert de Eerste Kamer over ZBO-evaluatie van de Stichting Raad voor Accreditatie. Rapport ZBO-evaluatie van de Stichting Raad voor Accreditatie Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct

Dag 4: The Substitute & The New Block
Dag 4: The Substitute & The New Block Dag 5: versnellen Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

De Trayco Solar Shelters zijn vernieuwd! Solar park on Chinese fish pond achieves LCOE of $0.022/kWh K2 DocuApp voor heel Europ...       Dag 4: The Substitute & The New Block       Dag 5: versnellen       Raadscolumn 14 februari 2022, Jeroen

Publicatie tender voor piektaak GTS winterseizoen 2022-2023 op TenderNed
Publicatie tender voor piektaak GTS winterseizoen 2022-2023 op TenderNed Trainingsprogramma voor coöperatieve projectleiders warmte: doe mee! Het bericht Trainingsprogramma voor coöperatieve projectleiders warmte: doe mee! verscheen eerst op Energie van Utrecht. Actueel nieuws in jouw mailbox

FEAD urges more 'realistic' deadlines and targets for waste batteries