Week van de Circulaire Economie in Regio Zwolle

de Duurzame Wereld
Week van de Circulaire Economie in Regio Zwolle
Week van de Circulaire Economie in Regio Zwolle Van 7 tot 12 februari 2022 neemt Regio Zwolle deel aan de Week van de Circulaire Economie. Met onder meer een mini-conferentie, een Impactdiner en een inspiratieroute door de binnenstad wordt getoond wat deze regio in huis heeft. Fit for the green future: Over de dynamiek in

Online inspiratiemarkt over duurzaamheid: wat kunt u zelf doen?
Online inspiratiemarkt over duurzaamheid: wat kunt u zelf doen? Het klimaat verandert door de opwarming van de aarde. Hierdoor hebben we meer last van hoosbuien, maar ook van extreme droogte en hitte. Om onze Co2 uitstoot te verminderen, stappen we over op het gebruik van duurzame energie en op duurzamere manieren van vervoer. Misschien draagt u al

Nieuwe omicron mutaties groeien onder de radar
Nieuwe omicron mutaties groeien onder de radar Omicron, de nu dominante BA.1 variant van het coronavirus, heeft neefjes die tot nu toe nogal onder de radar zijn gebleven. Maar op sommige plaatsen wordt de BA.2 variant al dominant, Het bericht Nieuwe omicron mutaties groeien onder de radar verscheen eerst op Duurzaamnieuws. Wat

Jaap de Vries (DZyzzion) aan het woord tijdens webinar CO2-reductie op 10 februari 'Uitstel en mogelijk afstel voor geothermieprojecten door trage vergunningverlening' De aardwarmtesector doet een dringende oproep aan de politiek om ervoor te zorgen dat projecten gemakkelijker van de grond komen. Hans Bolscher,

Haalbaarheidsonderzoek regionaal warmtenet Twente nog in 2022 afgerond
Haalbaarheidsonderzoek regionaal warmtenet Twente nog in 2022 afgerond Is een regionaal warmtenet dat ruim 100.000 Twentse woningen en gebouwen aardgasvrij moet maken haalbaar? Dat is wat drie gemeenten (Enschede, Hengelo en Borne) dit jaar concreet gaan onderzoeken met Twence. Het bericht Haalbaarheidsonderzoek regionaal warmtenet Twente nog in

Zweedse regering verleent goedkeuring aan plannen voor eindberging in Forsmark
Zweedse regering verleent goedkeuring aan plannen voor eindberging in Forsmark REScoop.eu welcomes a new member Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

AVIA Marees start in Kolhorn met waterstof
AVIA Marees start in Kolhorn met waterstof AVIA Marees heeft het startschot gegeven voor de bouw van het eerste waterstofstation binnen het netwerk. Naar verwachting is de nieuwe installatie in Kolhorn binnen enkele weken operationeel. "We hebben er lang naar uitgekeken en nu is het officieel", laat het bedrijf weten. "We...

WerkendZwolle: 'Vooral waardevol als je als werkgever duurzame inzetbaarheid nastreeft' WerkendZwolle is een samenwerkingsverband van werkgevers in de regio Zwolle en zorgt al bijna dertien jaar voor mobiliteit van werknemers voor en door werkgevers. Directeur van de Countus Groep in Zwolle Bob Seemann trad een jaar geleden aan als voorzitter.

Energy award opsteker voor TSN Groen 31 januari 2022 Nieuwsbericht Transportondernemers vragen Europa meer tijd voor voorbereiding op complexe regels 30 januari 2022 Nieuwsbericht Morgenochtend code oranje TLN organiseert voor haar leden diverse bijeenkomsten. Bekijk hier de agenda. Energy award opsteker voor TSN Groen