Dit zijn de belangrijkste prijsstijgingen in Spanje in de maand april

De kerninflatie in Spanje is de hoogste sinds 1995. Het Spaanse statistiekbureau INE verlaagt de inflatie van april met een tiende tot 8,3%. Vooral de stijging van voedselprijzen valt op en de grootste stijging op maandbasis is te zien bij oliën.

Wil je ook een groen en schoon zwembad in Spanje?
Terwijl een eigen zwembad in de tuin in het relatief koele noorden nog steeds een vorm van luxe lijkt, is het in Spanje soms een bittere noodzaak. Als de mussen er van het dak vallen, móet je wel af en toe in verfrissend water kunnen plonsen.

Koningin Máxima bezoekt waterscouts op Scoutinglandgoed Zeewolde
Hare Majesteit Koningin Máxima heeft vrijdagmiddag 13 mei een werkbezoek gebracht aan Scoutinglandgoed Zeewolde. Het bezoek stond in het teken van de activiteiten van waterscouting en van projecten op het gebied van duurzaamheid. Koningin Máxima is beschermvrouwe van Scouting Nederland.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.