Executive Director DBAV and Consul General meet with HCMC Chairman Mai & Other Government Leaders

On 20 May 2022, Dutch Business Association Vietnam representatives were invited to attend a dinner meeting between HCMC leaders and foreign business associations with the presence of Mr. Phan Van Mai ...

Record Spanje: Wind en zonne-energie goed voor 40 procent totale elektriciteit
Spanje vestigde in april een record: 40 procent van de energie die het land vorige maand produceerde, was afkomstig van hernieuwbare bronnen. Hoewel dit een mijlpaal is, is het nog altijd onvoldoende om de huidige crisis op te kunnen lossen.

Groot tekort aan taxi's op Mallorca
De inwoners van de stad Palma op Mallorca worden opnieuw geconfronteerd met het probleem dat ze geen taxi kunnen krijgen. Alle taxi's die er zijn rijden rond met toeristen die worden opgepikt van de luchthaven of de haven.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.