DHC Hockey Hong Kong @DHCHKHockey

Nederlandse School Saigon @nlsaigon
Wij zoeken een nieuwe collega die ons team komt versterken. Geïnteresseerd in wonen en werken in Saigon? Bekijk dan onze vacature, reageren kan tot 15 oktober. https://stichtingnob.nl/vacatures/parttime-leerkracht-primair-onderwijs-nederlandse-school-saigon-vietnam?fbclid=IwAR1PdC-qf3qui0xhj4S8ztTsPk9ttFoRSdYd02AN7w78p0W5xIuhQPx8hFI

Interview Kaag: 'Kabinet is niet in paniek, we zitten rationeel in de wedstrijd'
Sigrid Kaag presenteerde op Prinsjesdag voor het eerst als minister van Financiën de miljoenennota. Er is kritiek op het trage handelen rondom de stijgende prijzen, maar de bewindsvrouw wil daar niets van weten. NU.nl sprak uitgebreid met Kaag over de kabinetsplannen. "Een paar maanden geleden had niemand verwacht dat we met een pakket van ruim 17 miljard euro zouden komen voor koopkrachtreparatie. Laten wij wel wezen."

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.