Doorgaan naar hoofdcontent

Pricing and promotions in times of uncertainty

 
Pricing and promotions in times of uncertainty


Kaagbaan buiten gebruik voor jaarlijks regulier onderhoud

Aan start- en landingsbanen wordt jaarlijks regulier onderhoud uitgevoerd, zodat deze in goede conditie zijn en blijven. Er worden aan de Kaagbaan herstellende werkzaamheden aan het asfalt en markeringen uitgevoerd. De bekabeling en elektra worden gecontroleerd, lampen schoongemaakt of vervangen en omliggende grasvelden worden gemaaid. Het hemelwaterafvoer systeem wordt gecheckt, eventueel doorgespoeld en waar nodig gerepareerd. De werkzaamheden worden uitgevoerd in samenwerking met Heijmans.   

Bewoners met vragen    
Voor meer informatie of vragen over het vliegverkeer en baangebruik tijdens de werkzaamheden kunnen omwonenden contact opnemen met BAS. BAS geeft op hun website uitleg over het actuele baangebruik en operationele bijzonderheden en is het informatie- en meldingencentrum over het vliegverkeer van, naar en op Schiphol. Dit kan 7 dagen per week (09.00-17.00 uur) via telefoonnummer 020-6015555 of door het raadplegen van de website.    

Op de websites van BAS en Schiphol wordta wekelijks informatie gepubliceerd over het vliegverkeer op Schiphol. Omwonenden van Schiphol hebben met de app Notifly bovendien altijd real-time inzicht in het actuele en verwachte vliegverkeer op hun locatie. Schiphol houdt omwonenden via een nieuwsbrief op de hoogte van relevante ontwikkelingen rond het vliegverkeer op Schiphol. Iedereen kan zich aanmelden voor de burennieuwsbrief.  



Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.