Doorgaan naar hoofdcontent

Zes vragen om digitale identiteit te begrijpen

France identity, Vitale e-card, FranceConnect… De toenemende digitalisering van de samenleving, de dematerialisatie van administratieve procedures en de privésector zorgen voor tal van uitdagingen. De bescherming en betrouwbaarheid van de digitale identiteit staan ​​centraal. De essentie in zes vragen. Digitale identiteit kent vele vormen. Een brede definitie verwijst naar alle sporen die een persoon op internet achterlaat, […] Lees verder

Reisadvies Pakistan | Ministerie van Buitenlandse Zaken
Na de arrestatie van oud-premier Imran Khan heeft zijn achterban, de oppositiepartij, een oproep gedaan tot landelijke protestacties. In de steden Islamabad, Rawalpindi en Karachi is het op dit moment onrustig. De Pakistaanse overheid heeft demonstraties en samenscholingen verboden. Het mobiele 4G-netwerk is uitgeschakeld. Het internetverkeer is hierdoor tijdelijk verstoord. Lees meer onder Veiligheidsrisico's. Bent u in de hoofdstad Islamabad? Vermijd de directe omgeving van de Lal Masjid Mosque (de Rode Moskee). Blijf weg van onbeveiligde plekken waar veel mensen zijn, zoals westerse restaurants en winkelcentra. Volg het plaatselijke nieuws. Bent u elders in Pakistan, bijvoorbeeld in Lahore, Faisalabad of Sialkot? Wees extra waakzaam en voorzichtig. Vermijd altijd de directe omgeving van militaire gebieden en gebouwen. Verblijf als het kan in een hotel met strenge veiligheidsmaatregelen, zoals de aanwezigheid van beveiligers en metaaldetectoren. Beperk uw verplaatsingen en ga niet onnodig de weg op. De... Lees verder

Wil je het laatste nieuws in jouw mailbox? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.