De Kythera Summer Edition is terug

De Kythera Summer Edition is terug, na twee jaar afwezigheid vanwege alle corona perikelen. En hoe! Ook is er een kleine bijdrage van mijn hand omdat ik me ongerust maak over de industrialisatie plannen voor Kythera. Zoals je zult lezen in deze half Engelse en half Griekse versie zijn er vele eilanders die zich mede bekommeren over de toekomst.... Lees verder....

The post De Kythera Summer Edition is terug appeared first on Weblog van Xenonas Fos ke Choros - een Grieks eiland.

Twee Nederlanders gearresteerd na schietpartij in Marbella
Dinsdag bevestigde het ministerie van Buitenlandse Zaken de berichtgeving in de Spaanse media dat de twee verdachten die zijn opgepakt na de schietpartij in een club in Marbella Nederlanders zijn.

Vierdaagse wil ondanks hitte in juli geen mei- of septembermars worden
Voor de eerste keer in ruim een eeuw is de Nijmeegse Vierdaagse een Driedaagse geworden. De maatregel is genomen uit vrees voor de tropische temperaturen dinsdag. Hitte is vaker een grote tegenstander van de wandelaars en klimaatverandering belooft wat dat betreft weinig goeds voor de toekomst. Kan de Vierdaagse niet beter een lente- of herfstevenement worden, vroegen lezers op ons reactieplatform NUjij. Daar wil de organisatie niet aan, reageert zij.

San Francisco Jewish Film Festival screens two films from the Netherlands

Wandelaars met dag vertraging begonnen aan 104e Nijmeegse Vierdaagse
Nadat de openingsdag dinsdag geschrapt was vanwege de extreme hitte, zijn de deelnemers aan de Nijmeegse Vierdaagse woensdag officieel begonnen aan het wandelevenement.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief