Doorgaan naar hoofdcontent

Vereniging Nederland-Noorwegen @NederlandNoorwegen

Prestholtrunden (omgeving Geilo).Foto's uit het bericht van Vereniging Nederland-Noorwegen

Netherland America Foundation Alumni
Hi everybody, our next event is the annual picnic on September 18th! This time we combine it with a concert by Eric Vloeimans afterward. Check out the Eventbrite below! https://www.eventbrite.com/e/naf-alumni-annual-welcome-picnic-tickets-382938398057NAF Alumni Annual Welcome Picnicwww.eventbrite.comPicnic and a show!

Enorme 'Stonehenge' ontdekt in Spanje
Archeologen omschrijven de vondst van 526 staande stenen (menhirs) als 'uniek'. Het zou een van 's werelds grootste megalithische concentraties kunnen zijn die werd aangetroffen in de provincie Huelva in Andalusië.

Sevilla wil op duurzame manier ziekte stoppen die sinaasappelbomen bedreigt
Een op de vier bomen in Sevilla is een sinaasappelboom. De stad telt er 45.000. Deze bomen worden echter bedreigd en de gemeente komt nu met een initiatief om die bedreiging af te wenden.

Embassy of the Netherlands in Ireland @DutchEmbassyDublin
Calling all hockey enthusiasts! With 1,000+ members, @avocahc are recruiting new players of all ages, genders, skill levels & orientations. The club has 5 ladies league teams, 5 men's league teams, 2 ladies vets teams, a men's vet team & multiple underage teams for girls & boys

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief