Brits broodje paella zorgt opnieuw voor afschuw in Spanje

Dat de Britse supermarktketen Tesco jaren geleden paellabroodjes verkocht, zijn Spanjaarden blijkbaar nog steeds niet vergeten. Dat wordt duidelijk bij het zien van de furieuze reacties op een foto die de Spaanse Guardia Civil heeft geplaatst.

Proces tegen Shakira in Spanje geopend
Volgens de Spaanse autoriteiten zou Shakira 14,5 miljoen euro aan belastingen hebben ontdoken. De zangeres ontkent dat. Een rechter in Barcelona opent nu het proces tegen de 45-jarige Colombiaanse, die zich binnenkort voor de rechtbank moet verantwoorden.

Cambridge Anglo Dutch Society @CambridgeAngloDutchSociety
SAVE THE DATE - zaterdag 3 December van 13u tot 15u30 Sinterklaas komt ook dit jaar weer de kinderen in Cambridge bezoeken. Zet de datum alvast op de kalender. Zodra de ticket verkoop open staat verneem je het hier! Steek je graag een handje toe bij de voorbereiding of tijdens het feest? Neem graag contact op via een PB!

Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen heropent in grandeur
Na elf jaar opent het KMSKA opnieuw de deuren. Met een volledig nieuwe vleugel voor moderne kunst, 200 gerestaureerde werken en een interactieve publieksbeleving wil het museum bezoekers aantrekken uit binnen- én buitenland.

Fruit Attraction 2022
Fruit Attraction, georganiseerd door IFEMA MADRID en FEPEX, zal plaatsvinden van 4 tot 6 oktober 2022 en brengt de hele groente- en fruitgemeenschap weer bij elkaar. Een belangrijk platform en ...

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief