Rembrandt Dutch Club

Dinner special for Friday 23rd September. Also don't forget, that all the regular favorites are on the menu!

FANtastische beelden vanaf de Kitzsteinhorn Kaprun

FANtastische beelden vanaf de Kitzsteinhorn Kaprun. Het is weer bijzonder sneeuwrijk op de gletsjer van Kaprun. Bekijk de beelden maar eens. Wie is er in de herfstvakantie op deze gletsjer actief?

Het bericht FANtastische beelden vanaf de Kitzsteinhorn Kaprun verscheen eerst op FANtastisch Oostenrijk.

Jubileum Knödelfestival in St. Johann in Tirol

Jubileum Knödelfestival in St. Johann in Tirol. In het weekend van 23-25 september is er weer een groot feest in St Johann in Tirol. Jaarlijks is dit een super mooi event. Wie is er wel eens bij geweest?

Het bericht Jubileum Knödelfestival in St. Johann in Tirol verscheen eerst op FANtastisch Oostenrijk.

Fantastische accommodaties voor een leuke wintersport met de kids

Fantastische accommodaties voor een leuke wintersport met de kids. Nog niets geboekt? Dan is het wel de hoogste tijd als je in de kindervakanties een accommodatie wil bemachtigen. We doen een aantal voorzetten.

Het bericht Fantastische accommodaties voor een leuke wintersport met de kids verscheen eerst op FANtastisch Oostenrijk.

Waterhoos veroorzaakt tientallen incidenten in stad bij Madrid (VIDEO)
Een ondergelopen kerk, afgesloten straten en omgevallen bomen vormen drie van de tegen de honderd incidenten die zijn veroorzaakt door een waterhoos in de stad Ciempozuelos in de regio Madrid.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief