Doorgaan naar hoofdcontent

Dutch Church London @nederlandsekerk

Dutch Church service 16 oktober 2022 5e van de Herfst Ds. Bertjan van de Lagemaat Organist David Titterington Liturgie: www.dutchchurch.org.uk/liturgieDutch Church service 16 oktober 2022Watch video on Facebook.com

Oproep gezinsmigrant die aan het inburgeren is

Ben jij gezinsmigrant die aan het inburgeren is? Of moet jouw partner zijn of haar inburgeringsdiploma halen als gezinsmigrant? Dan is jouw hulp nodig! Onderzoeksbureau Significant Public onderzoekt in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hoe het gaat op de inburgeringsmarkt. Omdat het belangrijk is om het verhaal van inburgeraars hierin mee […]

The post Oproep gezinsmigrant die aan het inburgeren is appeared first on Stichting GOED Grenzeloos Onder Een Dak.

Nederlandstalige Vereniging Galicië @NederlandstaligeVerenigingGalicie

Woningaanbod daalt in 70 procent van Spaanse provincies
De voorraad van te koop staande woningen in Spanje is in het derde kwartaal van het jaar met 7% afgenomen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Kwart van vakantiewoningen in regio Valencia ligt in de Marina Alta
Het noordelijke gedeelte aan de kust van de provincie Alicante tussen de plaatsen Dénia en Calpe heet de Marina Alta. Het is beter bekend als de Costa Blanca en een van de meest toeristische gebieden van Spanje.

Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen?
Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief