Posts

Prinses Beatrix bezoekt symposium In Vrijheid Verbonden

Prinses Beatrix bezoekt symposium In Vrijheid Verbonden Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden woont maandagavond 20 januari in Tivoli Vredenburg in Utrecht een symposium bij van het interreligieus netwerk In Vrijheid Verbonden. Het thema van de bijeenkomst is '75 jaar vrijheid'. Lees verder Pathé opent ScreenX-zaal Op woensdag 4 december heeft Pathé Spuimarkt in Den Haag de eerste ScreenX-zaal van Pathé geopend. Later dit jaar zijn ze van plan een tweede te openen. Kinepolis in Utrecht opende dit jaar in oktober al de eerste van Nederland. De zaal biedt een 270-graden panoramisch beeld, en was voor het eerst gebruikt tijdens de voorpremière van JUMANJI: THE NEXT LEVEL. Met ScreenX ben je door de film... Lees verder Statistics Netherlands' account for culture and media: significant contribution of culture to the economy Lees verder

Reisadvies # NieuwZeeland : De lokale autoriteiten raden vanwege de vulkaanuitbarsting op # WhiteIsland af om naar het eiland te reizen of daar in de buurt te verblijven. Ben je in Nieuw-Zeeland en heb je hulp nodig? BZ is 24/7 bereikbaar: +31 247 247 247 Lees verder Subtop: mooi debuut van Britt Muis met Britt's Hebbe (Olgert 445) Lees verder Statement of the EU Delegation in China on International Human Rights Day On 10 December 2019 the international community marks the 71st anniversary of the proclamation of the Universal Declaration of Human Rights by the United Nations. The Universal Declaration was proclaimed by a multitude of nations. It says that "all human beings are born free and equal in dignity and rights". The rights and freedoms enshrined in it, including the right to freedom of thought,... Lees verder Actueel nieuws in jouw

Reisadvies # NieuwZeeland : De lokale autoriteiten raden vanwege de vulkaanuitbarsting op # WhiteIsland af om naar het eiland te reizen of daar in de buurt te verblijven. Ben je in Nieuw-Zeeland en heb je hulp nodig? BZ is 24/7 bereikbaar: +31 247 247 247 Lees verder Papierloos treinreizen in China met E-ticket voor expats Hogesnelheids treinreizen in China zijn een verademing als je het vergelijkt met treinreizen in Europa, treinen zijn zeer snel (tot 350 km per uur) zeer schoon, je kunt er van alles krijgen, zelfs etene en drinken laten bezorgen op je stoel (via je telefoon) en je kunt alle kanten van China snel en veilig [...] Lees verder REMINDER: Christmas/Kerst Koffie/Singalong on Thursday, December 12th Dag Allemaal, We are looking forward to our first Dutch International Society Christmas/Kerst Koffi[...] Lees verder Actueel nieuws in jouw mailbox on

Volle zus Tiede 501 Kroon bij IBOP Oirschot

Volle zus Tiede 501 Kroon bij IBOP Oirschot Lees verder Stagelopen / stage lopen Is het stagelopen of stage lopen?  Lees verder Sarina Wiegman langer bondscoach OranjeLeeuwinnen Nederlands vrouwenelftal - 7 minuten geleden Lees verder Actueel nieuws in jouw mailbox ontvangen? Direct het hele artikel lezen? Meld je aan voor de nieuwsbrief Lees verder

Volle zus Tiede 501 Kroon bij IBOP Oirschot

Vietnam exports 3.72 million tonnes of crude oil in 11 months

Vietnam exports 3.72 million tonnes of crude oil in 11 months Vietnam shipped abroad more than 3.72 million tonnes of crude oil worth over USD 1.87 billion in the first 11 months of 2019, up 3.3% in volume but down 8.4% in value year-on-year, according to the General Department of Vietnam Customs. The post Vietnam exports 3.72 million tonnes of crude oil in 11 months appeared first on Dutch Business Association in Vietnam. Lees verder Ziektekosten betaald na overlijden niet aftrekbaar Het onderstaande is ook van belang voor een Ninbi-aangifte van een verdragsgerechtigde die overleden is en voor kwalificerende buitenlands belastingplichtigen:   ECLI:NL:HR:2019:1905 Uitspraak delen Instantie Hoge Raad Datum uitspraak 06-12-2019 Datum publicatie 06-12-2019 Zaaknummer 19/00788 Formele relaties Conclusie: ECLI:NL:PHR:2019:1027 Rechtsgebieden Belastingrecht Bijzondere kenmerken... Lees verder

Beleidskader Internationaal Cultuurbeleid 2021-2024 naar de Tweede Kamer

Beleidskader Internationaal Cultuurbeleid 2021-2024 naar de Tweede Kamer Lees verder Vacature clustercoördinator IT en Informatiebeleid Bij de Kiesraad is een vacature ontstaan voor de functie van clustercoördinator. De clustercoördinator geeft leiding aan een nieuw cluster IT en informatiebeleid en adviseert en ondersteunt de voorzitter en leden van de Kiesraad. Reageren op de vacature kan tot 6 januari. Lees verder Ziektekosten betaald na overlijden niet aftrekbaar Het onderstaande is ook van belang voor een Ninbi-aangifte van een verdragsgerechtigde die overleden is en voor kwalificerende buitenlands belastingplichtigen:   ECLI:NL:HR:2019:1905 Uitspraak delen Instantie Hoge Raad Datum uitspraak 06-12-2019 Datum publicatie 06-12-2019 Zaaknummer 19/00788 Formele relaties Conclusie: ECLI:NL:PHR:2019:1027 Rechtsgebieden Belastingrecht Bijzondere kenmerken... Lees verder